כשמדובר בפרסום עסקים ברשת, חשוב לקחת את ההחלטה הנכונה בכל הנוגע לפרסום באינטרנט.המון פרמטרים מוטלים על המאזניים והמחירים לפעמים נראים אסטרונומיים – אז איך בכלל מפרסמים את העסק באינטרנט?המון תשובות לשאלה זו, בנינו תכנית של מספר שלבים כדי להבין את אפשרויות פרסום העסק באינטרנט. שלב ראשון – מטרת הפרסום לעסק הדבר הכי אלמנטרי (שבדרך כלל נשכח במדינתנו)...
קידום ממומן ביוטיוב – זירת המותגים? אז כבר דשנו וכתבנו הרבה על קידום ממומן בגוגל. הפעם, ניכנס עמוק לתוך כלי הפרסום החזק והמשפיע ביותר כיום – קידום ממומן ביוטיוב.השאלה הראשונה, הכל כך מתבקשת, פרסום בוידאו תמיד משויך למותגי ענק וקמפיינים רחבים – האם אנחנו מניחים כך כי גדלנו על פרסומות בטלוויזיה? כנראה שלא תהיה פה תשובה חד משמעית...
קצת רקע על אפליקציות אפליקציות נולדו עם תחילת עידן הסמרטפונים, הביקוש היה עצום וכך גם ההיצע. היכולת לפתח (אפילו באופן עצמאי) יישום הניתן להורדה בחינם בכל מכשיר מובייל מסביב לעולם – הפכה לזירת פרסום אפליקציות רותחת! כיום, 80% מהשימוש במכשיר הסמרטפון הולך לשימוש באפליקציות שונות ומגוונות. מיותר לציין שרוב האפליקציות היום מחוברות באופן רציף לאינטרנט...
פרסום במובייל חובק מכשירים – מחשב, טאבלט ונייד העולם בחוץ מלא פיתויים, הכל זז מהר, כל יום טכנולוגיה חדשה, אפליקציה חדשה – אין סוף למהירות שבו מתקדמות האפשרויות של ערוצי פרסום במובייל. מכשיר הסמרטפון, שנעשה חלק בלתי נפרד מהתפקוד היום יומי שלנו, גרם לעולם הפרסום באינטרנט להתהפך לחלוטין. בתחילת הדרך, לא ידענו לנצל את היתרונות שיש לשימוש...
פרסום ממומן בגוגל (קידום ממומן) פרסום, אמצעי לשיווק שבדרך כלל כרוך בתשלום שצריך להניב רווח מהשפעתו. נשמע רציני לא? לא כל כך! פרסום ממומן בגוגל פותח את הזירה לכל סוגי העסקים – מהקטן ביותר ועד לתאגידי ענק. גוגל מניבה את רוב רווחיה משטחי הפרסום שיש ברשותה – תוצאות החיפוש, מוצרי דגל ואין סוף של אתרים...
בעידן המודרני של פרסום בפייסבוק כאשר החשיפה האורגנית של פוסטים רק הולכת וקטנה, הביקוש עבור קידום ממומן בפייסבוק רק הולך ועולה, האפשרויות עצמם רק גדלות ומשתפרות כך שלנו המפרסמים יש חשיבות רבה בבחירת הדרך הנכונה להצלחת הקמפיין בפייסבוק. חשוב להבין שההתייחסות לקידום ממומן היא למעשה לאופן עצמו בו מתבצע הפרסום בתשלום באמצעות פלטפורמת פרסום מסויימת,...
פרסום באינטרנט כיום מציע לנו שלל דרכים להציג את המוצר שלנו, אולי אחת המכריעות ביותר בעשור האחרון היא מדיית הצפייה המקוונת. קהל היעד שלנו עשה מהפך בשנים האחרונות – הוא הוריד את העיניים ממסך הטלוויזיה, והעביר אותם למסך המחשב! התוכן המקוון זמין מכל מקום על פי הלו"ז שלנו – אנחנו לא צריכים לחכות לתוכנית או...
פרסום אתרים עולם פרסום אתרים באינטרנט מכיל אינספור פיתוחים, מחקרים, חדשות ועדכונים יומיים! אין ספק שמדובר בתחום שקצב ההתקדמות שלו לא ניתן למדידה. הכל מתחיל ברצון של חברה לפרסם את מוצריה בכמה שיותר אפיקים על מנת למכור בצורה היעילה ביותר, אז פונים לכמה מדיות: מדיה ישנה – טלוויזיה, רדיו ועיתונות – אפיקים פחות מדידים אך בעלי...
פרסום בגוגל – זה עובד? אז יש אתר, מעוצב ויפה! יש תוכן, שיווקי ומכירתי! אבל מה הלאה? האם זה מספיק? התשובה היא כנראה שלא – פרסום אתר אינטרנט הוא שלב שצריכים לא לעבור לעולם. פרסום העסק/החברה חייב להתרחש בכל תקופות השנה – לפחות ברמה מינימלית להתחלה. כדי לראות תוצאות אמתיות בעלות פוטנציאל מהאתר – חייבים להפעיל אמצעי...
קידום ממומן בגוגל (קריאה על קידום ממומן בפייסבוק)היא אחת מהשיטות העיקריות כיום לפרסום באינטרנט.השיטה עובדת באמצעות תורה מאוד פשוטה, "תשלם רק כאשר מישהו מקליק" או באנגלית – Pay Per Click.השיטה מובהקת בשימוש בפרסום בגוגל ופייסבוק והיא מנחה את רוב הקמפיינים באינטרנט. אז כמה משלמים על קידום ממומן בגוגל? עניין התשלום הוא דינמי לחלוטין והוא תלוי תחום ומטרה.ישנם...