קצת רקע על אפליקציות

פרסום אפליקציות

שימוש באפליקציות

אפליקציות נולדו עם תחילת עידן הסמרטפונים, הביקוש היה עצום וכך גם ההיצע. היכולת לפתח (אפילו באופן עצמאי) יישום הניתן להורדה בחינם בכל מכשיר מובייל מסביב לעולם – הפכה לזירת פרסום אפליקציות רותחת!
כיום, 80% מהשימוש במכשיר הסמרטפון הולך לשימוש באפליקציות שונות ומגוונות. מיותר לציין שרוב האפליקציות היום מחוברות באופן רציף לאינטרנט ומעבירות מידע אודות המשתמש (לא בהכרח מידע רגיש או פרטי, אך מתבצעת תקשורת כלשהי).

למעשה, ישנן כל כך הרבה אפליקציות היום (2.2 מיליון רק ב-Play של אנדרואיד) – שאין שום סיכוי שתוכל לגורם לאנשים להוריד את האפליקציה שלך ללא שום סוג של פרסום באינטרנט.
אז כמובן שמי ששולטת בשוק האפליקציות, גוגל, היא גם השליטה הבלתי מעורערת של עולם הפרסום באינטרנט. בקלות נעשה החיבור ופלטפורמת הפרסום של גוגל התרחבה גם לפרסום אפליקציות.

פרסום אפליקציות בגוגל – שיטות עיקריות

פרסום אפליקציה לצורך התקנה

בקמפיין מסוג זה, המטרה היא לגרום לגולש להוריד ולהתקין את האפליקציה שלך. ניתן לפרסם את האפליקציה במגוון ערוצים שכולם מסתמכים על פרסום במובייל:

  • רשת החיפוש של גוגל – תוצאות החיפוש של גוגל במובייל.
  • רשת המדיה של גוגל – בתצורת באנרים ומודעות קופצות בשלל אתרים/אפליקציות.
  • פרסום ביוטיוב – בתצורת סרטון לקידום אפליקציות.

פרסום אפליקציה לצורך עידוד שימוש

להבדיל מהצורך לבצע הורדה והתקנה, המטרה כאן היא לגרום למשתמש לשוב ולהשתמש באפליקציה – ליצור מעורבות חוזרות.
גם כאן הערוצים זהים, אך הפעם אנו יודעים שלמשתמש מותקנת האפליקציה – מה שמאפשר לנו לשלוח אותו לחלקים מסוימים באפליקציה (שכמובן אנו מגדירים מראש) ולעודד אותו להשתמש שוב במוצר.

פרסום אפליקציות עובד?

דוגמאות לפרסום באפליקציות

פרסום אפליקציות עובד

במילה אחת, כן. הנתונים המחקריים מטפסים משנה לשנה ושוק פרסום האפליקציות נראה כחוליה מתחזקת בזירת הפרסום באינטרנט.
לא הרבה חברות בישראל התנסו בפרסום אפליקציות מקצועי – המומחים שלנו כן. אז אם גם אתם על סף האקזיט הבא, והאפליקציה כמעט מוכנה – אל תשכחו לפנות אלינו לקבלת ייעוץ פרסומי והמון מידע.

 

לאוס פרסום אפליקציות באינטרנט

בעזרת יכולת הפרסום המוכחות שלנו, נוכל לגרום לחשיפה רחבה של האפליקציה שלכם, אנו יודעים לפרסם גם במנוע החיפוש של גוגל וגם ברשת החברתית של פייסבוק בעזרת מקצועני פרסום בעלי ניסיון של שנין בניהול קמפיינים.