פרסום אתרים

Tvs

מדיה ישנה

עולם פרסום אתרים באינטרנט מכיל אינספור פיתוחים, מחקרים, חדשות ועדכונים יומיים! אין ספק שמדובר בתחום שקצב ההתקדמות שלו לא ניתן למדידה.
הכל מתחיל ברצון של חברה לפרסם את מוצריה בכמה שיותר אפיקים על מנת למכור בצורה היעילה ביותר, אז פונים לכמה מדיות:

  • מדיה ישנה – טלוויזיה, רדיו ועיתונות – אפיקים פחות מדידים אך בעלי השפעה פרסומית יחסית נרחבת.
  • מדיה חדשה – אינטרנט, אפליקציות, סרטונים מקוונים וכו' – אפיקים מדידים מאוד בעלי השפעה פרסומית נרחב הניתנת למיקוד.

אז קודם כל חשוב להבין שפרסום אתר באינטרנט הוא בגדר חובה, אל תתנו למשפט "לקוחות יגיעו מפה לאוזן" לשכנע אותכם שאכן כך!
הקהל הישראלי מאוד מאמין בפרסום באינטרנט אך ברגע שמרגיש אווירת "לא מציאותי", הוא יפסול.

בכתבה הבאה אנסה להמחיש שכאשר עושים פרסום נכון לאתר, התוצאות מחכות מעבר לפינה.

מיתוסים מעולם פרסום האתרים

  1. facts

    אמת או שקר??

    המתחרים כל הזמן יקליקו עליי ואשלם רק בעבור קליקים שלא יניבו כלום – לצערי, אכן יש הקלקות מתחרים – אך היום מחושבים "קליקים לא חוקיים" ומתבצע מעקב IP ושלל טכנולוגיות על מנת להלחם בתופעה כמה שאפשר, גם בתחומים רווי תחרות עם המון משחק מלוכלך – עדיין מתקבל המון עבודה אמתית ביחס לקליקים לא חוקיים.
  2. אתרך יכול להופיע 24 שעות במקום הראשון – אין חברה שיכולה להתחייב על הופעה ללא הגבלה ו/או בהתחייבות למיקום, הדבר מצוין גם במדריך למפרסם: עבודה עם שותפי צד שלישי בגוגל.
  3. חשיפה הכי חשובה – מספר הפעמים שהוצגת נכונה עבור אסטרטגיות מסוימות של קמפיינים. מטרת הקמפיין היא שתכתיב את הנתונים החשובים ביותר.
  4. מיקומים תחתונים מספקים עבודה בדיוק כמו מיקומים עליונים – הוכח כבר באין סוף מחקרים שהסבירות שהמשתמש ימשיך לאחר התוצאה ה-4 בתוצאות החיפוש היא כמעט אפסית ברוב המקרים.
  5. אין בקרה על זרימת הכספים – כלל המערכות היום בעלות אלגוריתמים לניצול תקציבים נכון, הפקת חשבוניות וחיוב מבוקר – עוד לא נתקלנו במקרה שלא הבנו לאן נעלם הכסף.

מי יכול לפרסם אתר

פרסום אתר היא משימה שמורכבת מהמון שלבים, החל מתכנון וחשיבה ועד לביצוע וניתוח נתונים.
חשוב מאוד לבדוק שאכן הכסף שלכם מושקע בידיים טובות – חוסר הבנה של "משחק" הפרסום כנראה יוביל להפסדי כסף ושחיקת רווח למוצר.

חשוב לפנות לסוכנות מוסמכת, אם בגוגל או בפייסבוק, בעלת תעודות ושלל ניסיון.
סוכנות פרסום, בעלת ניסיון בתחום מסוים , יכולה לספק לך ערך מוסף ביחס לסוכנויות פרסום ללא ניסיון מתאים.

אל תתבייש לשאול על התהליך,להתערב, לבדוק מי עושה מה בעבורך – בשביל זה אתה משלם כסף!

מה המחיר של פרסום אתרים?

cost

כמה זה עולה??

אז הגענו לנקודה שהכי מעניינת את עסקי ישראל, כמה זה עולה לי??
אז התשובה לא חד-משמעית, ועלויות פרסום משתנו בהתאם לתחום, לביקוש, למוצר ועוד המון פרמטרים.

ישנה חוקיות יחסית פשוטה – בדרך כלל, מוצר בעל רווח גבוה מרכישה – מחיר גיוס הרכישה יהיה גבוה, ולהפך.
לדוגמה, עורך דין ירוויח המון כסף מתיק פלילי גדול, בכדי לגייסו, יצטרך לשלם לא מעט. לעומת גיוס לקוח לעסק מקומי שמוכר עוגות.

החוק השני אומר, תשקיע – תקבל!
אם הפרסום נעשה בצורה טובה, נכונה ומחושבת – כל הכנסה של כסף נוסף לקמפיין יניב תוצאות נוספות – ככל שההשקעה תגדל ככה התוצאות יהיו יותר טובות – הן מבחינת מחיר לתוצאה והן מבחינת כמות.

להתרשמות נוספת אודות פרסום באינטרנט