פייסבוק

Facebook

בעידן המודרני של פרסום בפייסבוק כאשר החשיפה האורגנית של פוסטים רק הולכת וקטנה, הביקוש עבור קידום ממומן בפייסבוק רק הולך ועולה, האפשרויות עצמם רק גדלות ומשתפרות כך שלנו המפרסמים יש חשיבות רבה בבחירת הדרך הנכונה להצלחת הקמפיין בפייסבוק.

חשוב להבין שההתייחסות לקידום ממומן היא למעשה לאופן עצמו בו מתבצע הפרסום בתשלום באמצעות פלטפורמת פרסום מסויימת, במקרה הזה נתייחס בעיקר לפלטפורמת הפרסום של פייסבוק המאפשרת בקלות להגיע כמעט לכל בן אדם בישראל ובעולם (כל מי שברשותו משתמש פעיל בפייסבוק).

קידום ממומן בפייסבוק הוא הרבה יותר ממה שאתם חושבים!

ההנחה בקרב משתמשי הפייסבוק היא שכאשר מדברים על קידום ממומן מתייחסים בעיקר ללייקים ועוקבים של עמודים עסקיים אך האמת היא שכוונת המפרסמים עצמם היא בעיקר עבור חשיפה של מודעות או סרטונים בהתאם לפילוחים שהוגדרו מראש לפי דרישות קהל היעד של הקמפיין.

מגוון האפשרויות שניתן לבחור עבור פרסום קמפיין קידום ממומן בפייסבוק הוא הרבה מעבר למה שאתם חושבים או רואים, כיום ניתן בקלות לפרסם למגוון אפליקציות שותפים של פייסבוק ולחשוף את הפרסום למאות מכשירים ניידים במחירים מאוד זולים יחסית לקידום ממומן באינטרנט.

מה עם קידום ממומן באינסטגרם?

אינסטרגם

Instagram

כיום ניתן דרך פלטפורמת הפרסום של פייסבוק לבצע קידום ממומן באינטסגרם או כמו שחלקכם אומרים "אינסטוש", גם אם אין ברשות המפרסם פרופיל משתמש באינסטגרם, ניתן לפרסם גם באפליקציה הפופולרית לשיתוף תמונות ללא משתמש קיים, בעזרת העמוד העסקי של המפרסם בפייסבוק.

הפרסום באינסטגרם מתאפשרת גם באמצעות סרטונים, מדובר בשטח פרסום רחב היקף שמגיע למימוש רק השנה, מאז רכישת של פייסבוק את אינסטגרם בשנת 2012. אינסטגרם משמש כיום כמשאב נוסף לפרסום מודעות ממומנות עבור המפרסמים של פייסבוק.

הערך המוסף של קידום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק מאפשר לבצע קמפיין מרכזי או משלים כחלק מקמפיין פרסום של מותג או ארגון, השילוב של קידום ממומן בפייסבוק יכול לתת את הערך המוסף כאשר מחפשים חשיפה רחבה בעלות נמוכה, לפעמים ניתן למצוא בפייסבוק את קהל היעד הספציפי ביותר, בעיקר כאשר אנחנו מחפשים קהל יעד בגיל מסויים.

סיכום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק

אנו ממליצים על קמפיין ממומן בפייסבוק רק במידה והוא מתבצע בצורה מקצועית, בעזרת מודעות מעוצבות ומלל קריאטיבי קורא לפעולה, הממטב את עלויות הפרסום ומביא החזר השקעה מושלם.
ביצוע קמפיין פרסום באינטרנט מושלם תוכלו לעשות באמצעות סוכנות הפרסום שלנו, לאוס מדיה ואינטראקטיב.