פרסום ממוקד בארצות הברית

ארצות הברית היא אחת המדינות העוצמתיות ביותר בעולם. היא בעלת השפעה רבה על השוק העולמי ומספקת רמת חיים איכותיים ונוחים לא רק לאזרחים האמריקנים, אלא גם למהגרים. לא לחינם ישראלים ותושבים רבים בעולם עמלים רבות כדי להשיג ויזה לארצות הברית במטרה לטוס למדינה, לעבוד ובמקרים מסוימים גם להשתכן בה. עם זאת, הטכנולוגיה המשוכללת שברשותנו הפכה את העולם לכפר גלובלי קטן. בזכות רשת האינטרנט ניתן לבצע פרסום בארצות הברית עבור עסקים בישראל, ניתן גם לגור בארץ ולעבוד עבור מעסיקים מחו"ל, ובכללם מעסיקים בארצות הברית.

מדוע כדאי לבצע פרסום בארצות הברית?

בישראל חברות רבות מבצעים פרסום עסקים באינטרנט. בעלי עסקים מספקים ללקוחותיהם פלטפורמות נוחות לתשלום באתרי האינטרנט ובאפליקציות, תוך שהם מאפשרים רכישה בטוחה מתוך החנות המקוונת שלהם. אבל לפעמים כדי להגדיל את העסק, יש צורך לפנות ללקוחות בחו"ל. ארצות הברית, למשל, היא מדינה גדולה שיש בה לקוחות רבים אשר משתמשים באופן קבוע בשירותים המוצעים באינטרנט, ולכן מעדיפים בעלי עסקים רבים לבצע פרסום דרך האינטרנט לארצות הברית כדי להרחיב את מאגר הלקוחות שלהם.

להתפרסם בארצות הברית – כמה טיפים לפרסום יעיל

חשוב להבין שפרסום דרך האינטרנט ללקוחות בארצות הברית שונה מהפרסום ללקוח הישראלי, ולא מדובר רק בהבדלי שפות. אלה כמה טיפים שימושיים שיעזרו לכם להביא את הלקוחות האמריקנים לאתר האינטרנט שלכם:

  • לאסוף מידע – לפני שניגשים לקידום האתר בארצות הברית, חשוב לאסוף כמה שיותר מידע על תושבי ארצות הברית כדוגמת הרגלי הצריכה של הלקוחות, כדי לשקול פרסום ממוקד באינטרנט, וחברות מתחרות שעלולות לפגוע בפרסום שלכם. כי מה שמתאים ללקוח הישראלי לא יתאים בהכרח ללקוח האמריקני ולהפך. כמו כן, חשוב לבצע מחקר של מילות מפתח ולקבוע באילו מילות מפתח תרצו להתמקד במאמרים.
  • מבצעים לימים מיוחדים – כשם שלנו יש ימי חג כמו פסח או שבועות, גם בארצות הברית ישנם תאריכים לחגים כמו יום העצמאות או חג ההודיה. כדאי לנצל את התאריכים החשובים לקהל האמריקני כדי לצאת במבצעים למוצרים שאתם משווקים. אם, למשל, יש לכם חנות מקוונת של תכשיטים, ניתן להציע הנחות מיוחדות לקראת חג המולד, שבו נוהגים תושבים רבים לקנות מתנות זה לזה.
  • לתחזק את האתר – פרסום דרך האינטרנט בארצות הברית דורש תחזוקה שוטפת של אתר, אף יותר מזו שבארץ. בדומה לאתר ישראלי, התכנים הנכתבים בשפה האנגלית צריכים להיות איכותיים וללא שגיאות כתיב, כדי שגוגל ידרג את האתר במקומות גבוהים. כמו כן, אם בארץ די בהעלאת מאמרים בקצב של כ-3-4 מאמרים בחודש, בארצות הברית מספר המאמרים שמעלים לאתר היא כפולה מזה.
  • שימוש ברשתות חברתיות – גם בארצות הברית משתמשים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר, וכדאי לנצל את הבמות האלה. כמו כן, אחת הבמות המרכזיות היא הרשת הכלל עולמית לינקדאין. לינקדאין תאפשר לכם לבנות פרופיל אישי איכותי שיהיה כרטיס הביקור שלכם לאתר האינטרנט.
  • לדאוג לשרת בארצות הברית – אתר אטי פוגע בחוויית המשתמש של לקוחות ישראלים ואמריקנים כאחד. אתר הנטען באטיות מוביל לנטישת לקוחות ופוגע במספר הגולשים המבצעים פעולות באתר. אם בניתם אתר באנגלית ללקוחות האמריקנים, כדאי לקשר אותו לשרת הנמצא בארצות הברית. כך תוכלו לספק לגולשים אתר זמין ומהיר, וכן לקבל תמיכה טכנית מחברה בחו"ל בהתאם לצורך.

להתאים את הפרסום ללקוח האמריקני

כדי לעשות פרסום בארצות הברית, לא זו בלבד שהתכנים באתר שלכם צריכים להיות באנגלית, עליהם לפנות אל הלקוחות האמריקנים ולהתאים לדרישותיהם. זאת משום שכדי להגיע לתוצאות טובות בגוגל, מומלץ להתמקד יותר באיכות ולא בכמות, וזהו סודו של פרסום ממוקד באינטרנט. בדומה לקהל הישראלי, גם האמריקנים אוהבים כשקולעים לטעמם. אם, למשל, אתם משווקים מוצרי קוסמטיקה ויופי, חשוב להתאים את התכנים כך שיפנו לנשים ולהוסיף תמונות איכותיות להמחשה.