פרסום ממומן בגוגל (קידום ממומן)

פרסום באמצעות גוגל

חיפוש בגוגל

פרסום, אמצעי לשיווק שבדרך כלל כרוך בתשלום שצריך להניב רווח מהשפעתו. נשמע רציני לא? לא כל כך! פרסום ממומן בגוגל פותח את הזירה לכל סוגי העסקים – מהקטן ביותר ועד לתאגידי ענק.

גוגל מניבה את רוב רווחיה משטחי הפרסום שיש ברשותה – תוצאות החיפוש, מוצרי דגל ואין סוף של אתרים בעלי שטחי פרסום.
פרסום ממומן בדרך כלל עובד על פי עקרון של תשלום לפי קליק, רק במידה ולחצו על מודעת הפרסום – נדרש תשלום.

אפשרויות עיקריות לפרסום בגוגל

גוגל מציעה 3 רשתות עיקריות לפרסום באינטרנט:

  • רשת החיפוש – פרסום בתוצאות החיפוש של גוגל בהתבסס על שאילתת החיפוש של המשתמש.
  • רשת המדיה – אסופה של מיליוני אתרים ואפליקציות בעלי שטחי פרסום למודעות באנר.
  • שותפי החיפוש ויוטיוב – מפות גוגל, ג'ימייל ויוטיוב הינם מוצרי דגל של חברת גוגל, וכמובן שהיא מאפשרת לפרסם!

כמובן שאלו רק הרשתות העיקריות, ועל קצה המזלג. עולם הפרסום של גוגל רחב ומתחדש על בסיס תקופתי.
את רוב הפעילות הפרסומית ניתן לבצע דרך גוגל Adwords.

יתרונות של קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן - CPC

תשלום עבור קליק

קידום ממומן בגוגל ניחן בהרבה יתרונות מובהקים. בראש ובראשונה, מדובר במנוע החיפוש הגדול בעולם – אתר מספר 1! לאחר מכן אזכיר את כוחו של החיפוש וצורך מידי של הגולש, ולסיומת אגלה שלכל המסע הזה מתווספת מערכת מלאת נתונים לניתוח, למידה ושיפור עקבי!

מעבר לכך, גוגל הינו תאגיד שמשקיע הרבה ממשאביו והכנסותיו בלמידה על פרסום באינטרנט והבנת הגולש תוך שכלול תמידי של האלגוריתם והכלים שניתנים לנו, המפרסמים.

פיתוח טכנולוגיות מסביב האינטרנט כמו הסמרטפון, הזניקו את השימוש במכשירים ניידים. וכמובן שמערכת ההפעלה הנפוצה ביותר למובייל כיום היא אנדרואיד – פרי יצירתה של גוגל.