מהי חברה לפרסום באינטרנט? חברה רצינית לפרסום באינטרנט היא בראש ובראשונה בעלת ניסיון רב. כאשר מדובר על מגוון אמצעי הפרסום שקיימים וההתחדשות המתמדת, חברה צריכה להיות בעלת אמצעי למידה והבנה של עולם האינטרנט לעומקו! לאחר מכן, המקצועיות – הצורה שבה החברה מציגה את אפיקי הפרסום האפשריים והכוונה נכונה על בסיס הקהל המיועד ולא על בסיס...
המודעות החדשות של גוגל כאן, החל מה-27/07/2016 הן רשמית חלק מגוגל AdWords. ובתאריך 26 לאוקטובר 2016 מודעות טקסט סטנדרטיות יוצאו משימוש. אז מה חדש במודעות המורחבות? מודעות הטקסט המורחבות צריכות להיות העתיד של המודעות, הן נוצרו מחשיבה על המפרסם ועל הגולש בעולם המשלב גם פרסום במובייל.המודעות החדשות מאופיינות במידע רב יותר שניתן להציג במודעה – מכאן...
קידום ממומן ביוטיוב – זירת המותגים? אז כבר דשנו וכתבנו הרבה על קידום ממומן בגוגל. הפעם, ניכנס עמוק לתוך כלי הפרסום החזק והמשפיע ביותר כיום – קידום ממומן ביוטיוב.השאלה הראשונה, הכל כך מתבקשת, פרסום בוידאו תמיד משויך למותגי ענק וקמפיינים רחבים – האם אנחנו מניחים כך כי גדלנו על פרסומות בטלוויזיה? כנראה שלא תהיה פה תשובה חד משמעית...
קצת רקע על אפליקציות אפליקציות נולדו עם תחילת עידן הסמרטפונים, הביקוש היה עצום וכך גם ההיצע. היכולת לפתח (אפילו באופן עצמאי) יישום הניתן להורדה בחינם בכל מכשיר מובייל מסביב לעולם – הפכה לזירת פרסום אפליקציות רותחת! כיום, 80% מהשימוש במכשיר הסמרטפון הולך לשימוש באפליקציות שונות ומגוונות. מיותר לציין שרוב האפליקציות היום מחוברות באופן רציף לאינטרנט...
פרסום ממומן בגוגל (קידום ממומן) פרסום, אמצעי לשיווק שבדרך כלל כרוך בתשלום שצריך להניב רווח מהשפעתו. נשמע רציני לא? לא כל כך! פרסום ממומן בגוגל פותח את הזירה לכל סוגי העסקים – מהקטן ביותר ועד לתאגידי ענק. גוגל מניבה את רוב רווחיה משטחי הפרסום שיש ברשותה – תוצאות החיפוש, מוצרי דגל ואין סוף של אתרים...
פרסום אתרים עולם פרסום אתרים באינטרנט מכיל אינספור פיתוחים, מחקרים, חדשות ועדכונים יומיים! אין ספק שמדובר בתחום שקצב ההתקדמות שלו לא ניתן למדידה. הכל מתחיל ברצון של חברה לפרסם את מוצריה בכמה שיותר אפיקים על מנת למכור בצורה היעילה ביותר, אז פונים לכמה מדיות: מדיה ישנה – טלוויזיה, רדיו ועיתונות – אפיקים פחות מדידים אך בעלי...
פרסום בגוגל – זה עובד? אז יש אתר, מעוצב ויפה! יש תוכן, שיווקי ומכירתי! אבל מה הלאה? האם זה מספיק? התשובה היא כנראה שלא – פרסום אתר אינטרנט הוא שלב שצריכים לא לעבור לעולם. פרסום העסק/החברה חייב להתרחש בכל תקופות השנה – לפחות ברמה מינימלית להתחלה. כדי לראות תוצאות אמתיות בעלות פוטנציאל מהאתר – חייבים להפעיל אמצעי...