מהי חברה לפרסום באינטרנט?

חברה לפרסום באינטרנט

פגישת פרסום באינטרנט?

חברה רצינית לפרסום באינטרנט היא בראש ובראשונה בעלת ניסיון רב.
כאשר מדובר על מגוון אמצעי הפרסום שקיימים וההתחדשות המתמדת, חברה צריכה להיות בעלת אמצעי למידה והבנה של עולם האינטרנט לעומקו!

לאחר מכן, המקצועיות – הצורה שבה החברה מציגה את אפיקי הפרסום האפשריים והכוונה נכונה על בסיס הקהל המיועד ולא על בסיס רווחיות בלבד.
ברוב המקרים, תגים מסוימים יכולים להוכיח את הידע והמומחיות של החברה – למשל, התג של Google Partner המעיד על הכשרה בסטנדרט מסוים שגוגל בעצמה מכתיבה.

גודל החברה, במקרים מסוימים, יכול להעיד על כוחה והידע הטמון בה – פחות סבירות שחברות קטנות עם מספר עובדים יוכלו להפיק ביצועים בקמפיין כמו חברה גדולה שיודעת להתעסק בתקציבים.
השירותים הנלווים יעידו על התעמקות שורשי החברה בעולם האינטרנט. לדוגמה, חברה שמתעסקת גם בפיתוח אתרים תבין יותר טוב מנגנונים טכניים בפרסום.

מה חשוב לשאול את חברת הפרסום?

אז קודם כל, הכל תלוי לאן הולכים? ישנן המון אפשרויות והרבה כלי פרסום באינטרנט, חלק מהמקצועיות של חברה לפרסום היא לבחור את הדרך הנכונה.

פרסום בגוגל

איפה תוצג המודעה

חשוב להבין היכן ברשתות גוגל המודעות יוצגו. פרסום בגוגל מתחלק ל-2 רשתות עיקריות – רשת החיפוש ורשת המדיה. האחת מתמקדת בתוצאות החיפוש של גוגל ואחת ברחבי האינטרנט כמודעות תמונה.

מתי תוצג המודעה

באיזה חלקים של היום תוצג המודעה, תקבלו הבהרה עד כמה שניתן בחלק זה – זה יעזור לתיאום הציפיות והבנת הביצועים בזמן הקמפיין.

מה יופיע במודעה

קריאטיב המודעה מאוד חשוב, אל תפשרו וקבלו את הנוסחים לפני שיוצאים לקמפיין.

מהו תקציב נכון

קבלו מהחברה את ההמלצה שלה לתקציב נכון ולא על פי הנראה, החברה תציג את התקציב האופטימלי שבו היא יכולה להפיק את המרב.

כיצד מודדים הצלחה

שאלת השאלות! חשוב להבין כיצד אנו מודדים את הצלחת הפרסום. בין אם מדובר בשיחות טלפון שמגיעות מפרסום במובייל, מילוי טופס באתר, רכישה ישירה וכל דבר הנגדיר אותו – המרה!
דוח תקופתי הוא חובה לצורך הבנת הביצועים וההוצאה הכספית שלכם, דוחות צריכים לכלול נתוני חשיפה, הקלקות, המרות ומחיר לצורך חישוב רווחיות הפרסום בגוגל.

פרסום בפייסבוק

גם כאן אנו ממליצים לחזור על רוב השאלות, בסך הכל מדובר בזירה שונה – אך המשחק דומה.
הדגש בפייסבוק הוא הבנה של פילוח הקהלים ולאן מיועדת המודעה, חשיפה לא נכונה תביא לבזבוז כספים והפסד רלוונטיות.

פרסום באפיקי פרסום אחרים

כמובן שיש עוד אינספור שיטות פרסום באינטרנט, בין אם מדובר בקידום תוכן או בפרסום ביוטיוב – חשוב לעשות שיעורי בית ולהבין איזה שאלות צריכות להישאל לפני שמתקדמים עם חברה לפרסום באינטרנט.

מיתוסים של חברות פרסום

הופעה ללא הגבלה

אין דבר כזה, תפנו למומחים של כל תאגידי האינטרנט וכולם יחזיר את תשובה, לאף אחד אסור להתחייב על דברים שלא ניתן לקיים.
אז למה זה? בדרך כלל מדובר על מכירות פומביות בעלות מספר רב של מתחרים – אין אפשרות להבטיח שבכל פעם המודעה שלנו תוצג, וזה בלי לקחת בחשבון את מיצוי התקציב היומי.

הופעה במיקומים עליונים

מיקומים אטרקטיביים בדרך כלל שמורים למודעות רלוונטיות מאוד, הרלוונטיות נבנית באמצעות המון פרמטרים.
סדר המודעות יכול להיקבע גם בהתאם לקרבה גאוגרפית ולא רק על בסיס תקציב/איכות המודעה.

קבלת תשלום ללא הצגת אסמכתא

חובה לקבל דיווח על הוצאות פרסום! הדרך הטובה ביותר היא לשלם ישירות לכלי הפרסום באמצעות החברה שמשמשת כמתווכת.

לאוס – חברה לפרסום באינטרנט

לאוס מדיה ואינטראקטיב, חברה לפרסום אתרים בחיפה המפעילה של LEOSEM –  סוכנות פרסום באינטרנט בעלת שנים של ניסיון במגוון רחב של אסטרטגיות פרסומיות ושיווקיות.

אנו מקיימים את כל מה שכתבנו, בדגש ענק על שקיפות מול הלקוח ועבודה ביחד.

אצלנו, הכסף שלך יעשה הרבה יותר! בגלל שיטת העבודה ייחודית לנו והיותנו סוכנות פרסום מוסמכת של גוגל בעלת מספר רב של הסמכות ותג Google Partner.
פנה אלינו עכשיו לקבלת הצעה אטרקטיבית לפרסום אתרך באינטרנט!