קמפיין פרסום בפייסבוק חייב להתבצע על ידי קידום ממומן בפייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם בעלת יכולת פרסום מתקדמת ביותר, המאפשרת פילוח של קהל היעד באופן ספציפי, החל מבחירת טווח גילאים, הגדרת מיקום גיאוגרפי והמלצה על תחומי עניין אפשריים.

פלטפורמת פרסום האתרים מאפשרת לנו בתור סוכנות פרסום להציג מודעות שונות בהתאם למטרות הפרסום, ניתן לקבל אוהדים (לייקים) חדשים לעמוד העסקי, צפיות בקמפיין סרטונים ושליחת גולשים ישירות לאתר אינטרנט או לדף נחיתה על מנת לבצע המרה.

פייסבוק בעלת היקף משתמשים עצום, שטחי הפרסום בפייסבוק בלתי נגמרים המספקים כמות ענקית של חשיפות ותפוצה לגולשים רבים במחירים זולים מאוד, במיוחד כאשר מפרסמים לקהל רלוונטי ועוד יותר כאשר מצליחים לגרום לפרסום להיות ויראלי!

חלק מאופציות הפרסום החדשות של פייסבוק מאפשרות לחשוף את הקמפיין גם על רשת הקהלים באפליקציות שונות וגם באמצעות קידום ממומן באינסטגרם שנמצאת בבעלות פייסבוק החל משנת 2012 ומאפשרת חשיפה של תמונות וסרטונים לקהל רחב מאוד של משתמשים.

כיום ישנם גם יכולות מתקדמות שכוללות יצירת "פיקסל" (מעקב המרות) לאתרים שנמצאים בקמפיין אשר מאפשרים למנהלי הקמפיין להכין קהלים מותאמים אישית לפי פעולות ספציפיות שיוגדרו, בעזרת הקהל שנוצר נוכל לבצע שיווק מחדש (רימרקטינג) ובכך למעשה "נרדוף" אחרי קהל היעד לכל אורך הקמפיין, מתחילתו ועד סופו.

שילוב של ניהול קמפיין פרסום בפייסבוק  וניהול קמפיין פרסום באינסטגרם יכול ליצור ערוץ רחב לתוך אתרך ולהפיק תוצאות אדירות רק מפרסום בפייסבוק! וכל זאת, תוך התחשבות בעלויות פרסום נמוכות יותר משל המתחרה הגדולה – גוגל.