פרסום משרד עורכי דין – איך אתה מפרסם את המשרד שלך?

סיימתם את ההתמחות במשרד לעורכי דין, עבדתם תקופה מסוימת אצל עורכי דין מנוסים וכעת אתם מרגישים שהגיע הרגע לצאת לדרך עצמאית משלכם. אחת הבעיות המורכבות יותר בתחילת הדרך היא לצבור את מאגר הלקוחות הפרטי שלכם. פרסום נכון בגוגל יכול להוביל אתכם אל הדרך הנכונה, כך שכאשר הגולשים יבצעו חיפוש פשוט וראשוני בגוגל, הם יגיעו ישירות אליכם.

גיוס לקוחות למשרד עורכי דין – אוספים לידים

אתם עורכי דין טובים ומוכשרים, אך בינתיים לא כולם יודעים זאת. גיוס לקוחות למשרד עורכי דין הוא פעולה חיונית לכל משרד, ויכולה להתבצע בכמה דרכים שנועדו לאפשר לעורכי הדין להישאר בתודעתו של הציבור הרחב. דרך אחת היא פרסום באמצעות תכנים, עורך דין מקצועי יכול להשתמש בכישורי הכתיבה שלו או לשכור כותב תוכן איכותי שיכתוב עבורו תכנים לאתר או ריאיון לאתר חדשותי. פרסום כתבות באתרים הגדולים יכול להוביל לחשיפה טובה שתועיל למוניטין ברשת.

שנית, עורכי דין רבים מפרסמים את עצמכם בעזרת הרצאות מעניינות שהם מעבירים למשתתפים, את קטעי ההרצאות המעניינים ביותר הם מפרסמים בערוץ יוטיוב או באתר שלהם, ובכך מגדילים את החשיפה. דרך נוספת לגייס פניות אינה טמונה באתר האינטרנט, אלא דווקא בשיטה הישנה של המלצות מפה לאוזן. עורך דין שעושה רושם טוב על הלקוח כבר בפגישה הראשונית יכול לגרום ללקוח להמליץ עליו גם לאחרים.

גיוס לקוחות למשרד עורכי דין

פרסום מותר לעורכי דין – מה אסור ומה מותר

בניגוד לתחומי עיסוק אחרים, בעריכת דין קיימת הגבלה בסוגי הפרסום שבהם יכול עורך הדין להשתמש. האינטרנט, למשל, נכנס לקטגוריה של פרסום מותר לעורכי דין. כך שבראשית דרכה של הרשת העולמית דווקא עורכי הדין הצעירים שלמדו לשלוט בטכנולוגיה החדשה התקדמו מהר יותר. על פי האתיקה המקצועית, יכול עורך הדין להשתמש בתמונות ובאנרים רק אם הם אינם פוגעים בערך המקצוע. כך, בעוד שלעורך הדין מותר לפרסם את שמו, עיסוקו ומיקומו, אסור לו להציג תמונות שעלולות לבזות את התחום שבו הוא עוסק. כמו כן, עורך דין יכול לפרסם במסגרת קידום ממומן בגוגל או קידום אורגני, אך עליו להימנע מלהציג קישורים גרפיים המובילים את הגולש אל אתר המשרד.

פרסום עורכי דין בפייסבוק

פרסום עורכי דין בפייסבוק

הרשת החברתית הגדולה בעולם מתאימה לפרסום של עסקים רבים, ובכללם גם משרדים לעורכי דין. אנו בסוכנות הפרסום LeoSem – סוכנות הפרסום המובילה בישראל – עוסקים בתחום של פרסום עורכי דין בפייסבוק ומציעים ליווי מקצועי לאורך כל הדרך. בעזרת קידום נכון ברשת החברתית ופרסום באינסטגרם, אתם כעורכי דין תוכלו להגיע אל לקוחות איכותיים ולקבל פניות רלוונטיות באמת, להעלות את התנועה באתר, לשלוט בתכנים המיועדים לקהל היעד שלכם, לקבל מידע על קהל היעד (גיל, אזור גיאוגרפי) ולעתים אף ליצור שיתופי פעולה עם משרדים נוספים.

מה עושים כשהפרסום בפייסבוק לא עובד?

פרסום משרד עורכי דין בפייסבוק עשוי להפוך לבלתי יעיל במקרים שבהם הוא אינו מבוצע כהלכה. עורכי דין רבים כותבים מאמרים איכותיים אשר לא יביישו את המרצים באקדמיה, והם אכן תורמים לקידום אתר אינטרנט. עם זאת, מה שעובד באתר לא בהכרח יעבוד ברשת החברתית, כך ששפת הפוסטים צריכה להיות קלילה יותר. אחרי הכול, הגולשים נכנסים לעמוד הפייסבוק שלהם כדי ליהנות ולהעביר את הזמן ולא כדי ללמוד משפטים. אנשי מקצוע טובים יכולים לסייע לעורכי הדין לכתוב פוסטים המתאימים לשפה הפייסבוקית אשר יובילו ללייקים ושיתופים רבים.

פרסום משרד עורכי דין

פרסום לעורכי דין באינטרנט

פתחתם משרד לעריכת דין? מעולה! פרסום עו"ד זה המומחיות שלנו לאחר ניסיון עם מאות עורכי דין בתחומי התמחות שונים (פלילי, תעבורה, משפחה וכו'), אנו מכירים את כל הפלטפורמות והזירות הקיימות באינטרנט שבעזרתם ניתן לבצע פרסום לעורכי דין. פנו אלינו עוד היום כדי לקבל את כל הפרטים שאתם צריכים במטרה לקדם את משרדכם במהירות ולקבל את הלידים האיכותיים שיסייעו לכם להמריא ולמצות את הפוטנציאל הטמון בכם.