שנת הלימודים החדשה עומדת בפתח, וזה הזמן שבו ממהרים ההורים למצוא גן ילדים טוב שבו הם יוכלו להשאיר את ילדם האהוב בשעות היום וללכת לעבודה בראש שקט. פרסום לגן ילדים אינו פשוט בימינו, היות שגני ילדים רבים מוצעים לילדיהם של התושבים והתחרות רבה. גני ילדים, בדומה לעסקים רבים אחרים, זקוקים למסע פרסומי טוב כדי להחזיק את הראש מעל למים בשוק התחרותי.

איך לפרסם גן ילדים

השאלה איך לפרסם גן ילדים מעסיקה גננות רבות אשר מעוניינות לקדם את העסק שלהן. כדי לשווק נכונה את גן הילדים, יש להביא בחשבון כמה פרמטרים:

  • החזון – מקצוע הגננות מגיע מתחום החינוך, ומטבע הדברים, לכל גננת המקימה גן ילדים יש חזון פרטי משלה. חשוב להדגיש את אותו החזון בשיווק, והוא יכול לבוא לידי ביטוי בסלוגן של הלוגו, בלוגו עצמו או באתר התדמיתי.
  • אתר אינטרנט איכותי – לכל גן ילדים צריך להיות אתר מעוצב ומקצועי. באתר ניתן להעלות תכנים כתובים המדגישים את יתרונות הגן ומגוון הפעילויות שהוא מציע לכל ילדה וילד, כמו גם תמונות וסרטונים לצורך המחשה.
  • עיצוב מתאים – מכיוון שמדובר בגן ילדים, חשוב לשלב בלוגו ובאתר צבעים עליזים כמו אדום, ירוק, צהוב וכחול.
  • קהל היעד – פרסום גן ילדים מיועד עבור קהל ספציפי מאוד: ההורים של הילדים. משום כך, השפה של האתר והעיצובים צריכים לדבר אליהם.

פרסום לגן ילדים עם סוכנות הפרסום leosem

שיווק גן ילדים – מתכוננים לקראת השנה החדשה

שיווק לגן הילדים צריך לעבוד כל השנה כדי להראות נוכחות ולעדכן את ההורים לגבי פעילויות המתרחשות בחגים ובימים מיוחדים. במקרים אלה, קידום אתרים אורגני פועל לטובתן של הגננות, אותו קידום אטי ומדורג המשתלב בטבעיות עם מנוע החיפוש של גוגל. עם זאת, לקראת חודש ספטמבר נסגרת תקופת ההרשמה והגננות צריכות לצאת בקמפיין נרחב כדי לגרום לכמה שיותר הורים לרשום את הילדים שלהם אל הגן. או אז יש צורך להפעיל אמצעים דיגיטליים שונים במקצת. כלים מהירים, דוגמת קמפיין ממומן בגוגל, מאפשרים לכל גננת לפרסם את גן הילדים שלה במהירות לפני שההרשמה לגנים תיסגר.

leosem עונה לכם על השאלה איך לפרסם גן ילדים

פרסום גן ילדים דרך המסך הקטן

אחד הכלים המשמעותיים ביותר לפרסום הוא פרסום במובייל. היום אין גן ילדים שבו לא מוקמת קבוצת וואטסאפ פעילה, וההורים מסתובבים עם המכשיר הסלולרי הקטן במשך מרבית שעות היום בלאו הכי. קיימות שלוש דרכים עיקריות לפרסם במובייל. הראשונה היא פרסום באפליקציות מקומיות, במסגרתן המשתמשים מורידים אפליקציה ומקבלים פרסומות דרך אתרים מובילים כמו Mako או Walla. כמו כן, שיטת פרסום זו מאפשרת להעלות קמפיינים בעלי תוכן פרסומי באמצעות האפליקציה. הדרך השנייה היא לשלם לגוגל ולפרסם הודעה ממומנת המותאמת למובייל. מכיוון שגולשים רבים מבצעים חיפוש בדפדפן האינטרנט באמצעות הסמארטפונים והאייפונים, הם ייחשפו למודעה. הדרך השלישית והאחרונה היא לפרסם דרך רשתות חברתיות כמו יוטיוב או פייסבוק. מכיוון שמרבית הגולשים נכנסים לרשתות אלה דרך האפליקציות, פרסום לגן ילדים בחודשי יולי-אוגוסט יכול בהחלט להביא נוכחות לגנים ולצהרונים.

פרסום לצהרון ולמשפחתון עם הנודניקים הידידותיים

אחת השיטות היעילות יותר המאפשרות לכם לבצע פרסום לצהרון או לגן ילדים היא שיטת הרימרקטינג. בשיטה זו, אתם כבעלים של גן ילדים, מזכירים ללקוח בעדינות על קיומכם. לאחר שההורה ביקר באתר שלכם ועזב, הוא יוכל להרגיש בנוכחותכם גם לאחר שהוא צופה בסרטון יוטיוב או בודק את הפיד שלו בפייסבוק. כי בזכות הרימרקטינג הפרסומות שלכם ממשיכות להופיע כבמטה קסם.

איך זה עובד? קיימת אפשרות לשתול באתר גן הילדים קוד מיוחד (הנקרא גם "פיקסל מעקב") אשר אומר לדפדפן של הגולש להמשיך ו"לעקוב" אחריו גם לאחר שהוא עוזב את האתר. הקוד הוא למעשה ה"עוגיה" הנמצאת בדפדפן ומלווה את הגולש בחיפושיו ברחבי האינטרנט. כך, אתם יכולים להמשיך ולפרסם את הקמפיין שלכם, מבלי שתצטרכו "להציק" לגולש.

אוגוסט כבר נגמר ורשימת הילדים שלכם עדיין לא התמלאה? מעוניינים לערוך פרסומת למשפחתון החדש שלכם אבל אין לכם ידע בשיווק? LEOSEM פרסום באינטרנט תתאים עבורכם את כלי השיווק הנכון עבורכם.

פרסום לצהרון ולמשפחתון