פרסום בגוגל – זה עובד?
אז יש אתר, מעוצב ויפה! יש תוכן, שיווקי ומכירתי! אבל מה הלאה? האם זה מספיק?
התשובה היא כנראה שלא – פרסום אתר אינטרנט הוא שלב שצריכים לא לעבור לעולם.
פרסום העסק/החברה חייב להתרחש בכל תקופות השנה – לפחות ברמה מינימלית להתחלה.
כדי לראות תוצאות אמתיות בעלות פוטנציאל מהאתר – חייבים להפעיל אמצעי פרסום כשירים לאינטרנט.
הייחוד של פרסום ברשת הגדולה בעולם מאפשרת לעסק קטן להצטייר כגדול – מספר גולשים אינסופי!
אז לשאלתנו, זה עובד? חד-משמעית כן! הוצאות על פרסום נכון באינטרנט תניב רווח עתידי בכל מקרה שנתקלנו בו עד היום.
השאלה המתבקשת, מזה פרסום נכון באינטרנט? התשובה מורכבת ממספר רב של סעיפים והמון נקודות שצריך לחשוב עליהן.
בשלב ראשוני, צריך להכיר את דרכי הפרסום בגוגל, ענקית האינטרנט.
איך גוגל קשורה לפרסום האתר שלי?
גוגל הינו תאגיד האינטרנט הגדול ביותר בעולם, בפועל – גוגל היא בערך האינטרנט וכל דבר שקשור אליו.
לא מאמינים? בואו נמנה כמה מהשירותים העיקריים של גוגל:
- מנוע החיפוש של גוגל – משתמש מקליד שאילתא ומקבל תוצאות רלוונטיות – מנוע החיפוש הגדול בעולם.
- אנדרואיד – מערכת ההפעלה הנפוצה בעולם למכשירי סמארטפון.
- ג'ימייל – חשבון המייל הנפוץ ביותר בעולם.
- יוטיוב – אתר הסרטונים הגדול והנגלש ביותר בעולם.
וכמובן, מדובר רק בכמה שירותים – יש עוד המון!
בגלל כוחה הטכנלוגי והשליטה שלה בשוק האינטרנט, מתבקש שיהיה קישור כלשהו לפרסום לא?
אז ברור שיש, הרוב המוחלט של הכנסות החברה מגיע מפרסום באינטרנט.
גוגל הבינו את הפוטנציאל כבר בשנת 2000 שבה השיקו את מערכת גוגל אדוורס לקידום ממומן בגוגל.
סרטון של גוגל, שמסכם את שנת 2015 רק מבחינת חיפשים:
גוגל AdWords
הושקה לפני כ-16 שנים, אחת המערכות היותר מתקדמות לפרסום מקוון.
כיום המערכת מספקת שליטה כמעט מלאה על כלל פתרונות הפרסום שמציעה גוגל, לא נכללים בה מספר דברים ספציפיים שבעתיד כנראה יוכנסו.
המערכת עוברת שינויים על בסיס יומי על מנת לעמוד בסטנדרט ולהתאים את עצמה לגולשים המחפשים.
ליבת המערכת מורכבת מאלגוריתמים בעלי בינה שיודעים לנתח בצורה חכמה נתונים סטטיסטיים אודות גולשים וחיפושים.
השיטה המנחה הינה מכירה פומבית של שטחי פרסום וירטואליים – המכירה מתקיימת בצורה לא מוחשית בשרתי החברה בכל פעם שמתבצע חיפוש,
אנשי גוגל מייעלים ומשפרים כל הזמן גם את המערכות וגם את המידע המחקרי שיש בתחום ומעדכנת סוכניות כמונו בכל המתרחש אצלהם.
החכמה שלנו זה לקחת את הנתונים הללו ולפרש אותם להצלחת לקוחותינו – זה המבדיל בין סוכנות לסוכנות!
כיום קיימים מספר אפיקים מרכזיים לפרסום בגוגל:
- פרסום ברשת החיפוש – על פי מילות מפתח.
- פרסום ברשת המדיה – על פי נושאים/תחומי עניין/קטגוריות אתרים/זיקה למילת מפתח.
- פרסום ביוטיוב– פרסום סרטונים ביוטיוב.
- פרסום במובייל – פרסום ממוקד למכשירי הסמרטפון.
- פרסום אפליקציות – פרסום אפליקציות למטרת התקנה/שימוש חוזר.
בתוך כל אפיק, קיים עולם שלם של ידע ותאוריה והמשחק שונה מזירה לזירה.
השלבים הבאים לפרסום אתרך
אז אחרי שהבנו שזה משתלם, וזה נכון, מה עכשיו? עכשיו הגיע הזמן לבדוק מטרות, מה זה אומר???
השלב הראשון לפני שבכלל ניגשים לקמפיין הוא הבנה של מטרותיו.
כמה שאלות שחייבים לשאול:
- למה מיועד הקמפיין?
- למי מיועד הקמפיין?
- למתי מיועד הקמפיין?
- מה מצופה מהקמפיין?
לאחר שתענה על שאלות אלו, יהיה מאוד קל להחליט על תקציב נכון ואסטרטגיה מדויקת.
השלבים הבאים כוללים כבר הכנה של אסטרטגיה, ניתוח מתחרים, סקר שוק, הבנת עלויות, החזר עלויות ועוד המון פרמטרים שצריך להתחשב בהם.
אנו בלאוס מדיה ואינטראקטיב נלווה אותך מהשלב הראשון עד לשלב הניתוח הסופי! יש בידינו אינספור כלים בשביל לעזור לך להרכיב את הקמפיין הממומן המושלם.
כאשר מדובר על פרסום בגוגל, חשוב לפנות לחברה שתיקח אותך גבוה! ללא התנערויות וללא תירוצים.
אנחנו חושבים שאנחנו יכולים לעזור לך בצורה שאף חברה אחרת תוכל, השוני שלנו הוא הדרך שבה אנו עושים דברים!
לא מאמין? השאר לנו פרטים ותגלה כמה אנחנו שונים.