קידום ממומן, או Pay Per Click היא הדרך היעילה ביותר והמוכרת ביותר כיום לפרסום באינטרנט.
הרעיון הכללי הוא לשלם רק לאחר ביצוע הקלקה של הגולש. מה שמבדיל את מדיית הפרסום של האינטרנט מול המדיות הישנות בהם לא ניתן למדוד מעורבות.
עם השנים, השיטה התפתחה והשתכללה וכיום קיימות 2 פלטפורמות עיקריות לפרסום באינטרנט: גוגל אדוורדס ופייסבוק.
לכל פלטפורמה ישנם יתרונות וחסרונות וכל אחת פונה לסוגים שונים של אסטרטגיות אך בשילוב נכון אפשר לקבל כיסוי כמעט מלא של הגעה לגולש.

כאשר חושבים להתחיל פרסום באינטרנט יש להביא בחשבון את הנתונים הבאים:

  • מהו החזר הרווח של המוצר המוצע. כלומר, כמה כסף המוצר מייצר לאחר הוצאות – הנתון חשוב לצורך חישוב עלויות הפרסום באינטרנט.
  • מהו המחיר המקסימלי שאפשר להוציא על מוצר לפני הפסד. כלומר, כמה רצוי לשלם על רכישה.
  • מהי תדירות המכירה. כלומר, כמה מכירות חדשות לתקופה מוגדרת (יום, שבוע, חודש, רבעון..)
  • כמה תקציב יומי צריך על מנת לעמוד בכל התנאים ובחישוב כולל האם החזר ההשקעה על פרסום יהיה חיובי. כלומר, האם בכלל משתלם לפרסם את המוצר.

לאחר שחישבנו קצת מספרים, הגיע הזמן לצאת לדרך.
תכנון אסטרטגיה נכונה לקמפיין, על מנת להגיע לקהל יעד שרלוונטי עבור המוצר שלך, הוא שלב קריטי להצלחה – חשוב מאוד להתייעץ עם מנהל הקמפיין ולהבין את המשמעויות של כל אסטרטגיה.
המשך לקרוא ולמד על פתרונות פרסום באינטרנט שלנו וכיצד אנו בלאוס מדיה ואינטראקטיב יודעים לייעל את הפלטפורמות הקיימות ולספק עבורך עבודה, והרבה!