ברשת החיפוש של גוגל קיימים מספר תוספים הניתן להוסיף למודעות בישראל:

  • תוסף התקשרות – פותח את היכולת של המחפש ללחוץ על כפתור "חייג" ולחייג ישירות אל בית העסק (ניתן לעקוב אחר כמות השיחות וזמן השיחה באמצעות מספר מיוחד של גוגל).
  • תוסף מיקום – פותח את היכולת של המחפש ללחות על כפתור "נוו" ולנווט באמצעות אפליקציית מפות אל בית העסק או לחלופין רק הצגה של הכתובת (מחובר לדף העסקי בגוגל+ לצורך אימות המיקום).
  • תוסף SiteLinks – מאפשר להוסיף תת-קישורים במודעה ולאפשר למחפש להיכנס לדפי נחיתה רלוונטיים אחרים ובכך מגדיל את הסיכוי לביצוע פעולה.
  • תוסף הסבר למודעה – הצגה של פרטים חשובים כמו "משלוח חינם" או "זמינות מסביב לשעון" ובכל לעזור למחפש לעשות החלטה נכונה.
  • תוסף מחיר – מאפשר לציין מחירים עבור שירותים במודעה וליצור אינטראקציית רכישה עם המחפש (כרגע לא זמין במדינת ישראל).
  • תוסף שליחת הודעה – מאפשר שליחת הודעה קבועה מראש לבעל העסק ישירות על ידי לחיצה בתוצאות החיפוש.

התוספים מגדילים את הרלוונטיות של המודעה, בעת כניסה למכירה פומבית – מודעות עם תוספים יקבלו תעדוף.
מטרת התוספים היא חיבור של הגולש המחפש למודעה בגוגל ולהציג עבורו מודעות שהם מאוד רלוונטיות ולא יצטרך לבצע יותר מדי פעולות על מנת לבצע התקשרות/רכישה.

תוספים אלו מתפתחים כל הזמן הזמן והם מהווים חלק גדול מכלי הפרסום בגוגל, שימוש נכון בהם יכול לגרום לביצועים טובים יותר בקמפיין פרסום באינטרנט.