פרסום באינסטגרם – הכוח הוא בתמונות
אם יש יישום אשר לו מתאים הביטוי תמונה אחת שווה לאלף מילים, הלוא הוא האינסטגרם. כידוע למשתמשים רבים, האינסטגרם הוא כלי חינמי אשר מאפשר למשתמשים לשתף תמונות בקלות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר או באמצעות הדואר האלקטרוני. האינסטגרם אהוב במיוחד על ילדים ובני נוער שאוהבים לתעד כל יום בחייהם בתמונות אותנטיות ממקום האירוע. מסיבה זו, בעלי עסקים משתמשים בדרך כלל באינסטגרם לפרסום עבור קהל היעד הצעיר.
שלבי פרסום באינסטגרם
אם אתם מעוניינים לפרסם באינסטגרם, חשוב לעשות זאת בשלבים הבאים:
- פותחים חשבון – כדי לנהל קמפיינים באינסטגרם יש צורך לפתוח משתמש. בעלי העסקים יכולים לפתוח פרופיל עסקי אשר יאפשר להם לאפיין את העוקבים שלהם מבחינת גיל, מגדר או מיקום. על פי רוב, המשתמשים פותחים פרופיל אישי לכל דבר ואז ממירים אותו לפרופיל עסקי.
- מחברים לרשת – לאחר שיש לכם חשבון אינסטגרם קיים, יש צורך לחבר אותו אל עמוד הפייסבוק העסקי שלכם.
- מהו תפקידו של פרופיל האינסטגרם – בשלב הזה עליכם להחליט אם אתם משתמשים באינסטגרם לצורך פרסום וניהול קמפיינים בלבד, או שאתם רוצים לקדם אותו כפרופיל לכל דבר ועניין. בהתאם לכך, תוכלו לבחור את ההגדרות המתאימות לכם.
- להכיר את האפשרויות – קחו את הזמן כדי להכיר את המאפיינים של האינסטגרם. לדוגמה, האפשרות Preview Promotion מציגה לכם את הפוסט לפני הפרסום כפי שהוא ייראה בעת הפרסום עצמו.
- עקבו אחר הנתונים – לאחר שבחרתם באפשרות לקידום הפוסט שלכם, ניתן לעקוב אחר קידומו.
פרסום באינסטגרם בתשלום – הדרך להגיע ללקוחות איכותיים
ניתן, כמובן, לפרסם תכנים באינסטגרם בחינם, אך אם אתם רוצים להגיע ללקוחות איכותיים באמת, כדאי לבחור באופציית פרסום באינסטגרם בתשלום המאפשרת לכם להריץ קמפיינים. כך למשל, ניתן לפרסם מודעה הכוללת תמונה מושכת ותוכן הקורא לפעולה, או להפיץ סרטון ויזואלי באורך של 30 שניות. כמו כן, אפשר ליצור מודעת קרוסלה, שהיא למעשה שורה ארוכה של תמונות שבהן יכול לדפדף הגולש. מודעה מסוג זה מתאימה במיוחד לחברות המציגות קטלוגים של מוצרים עבור הצעירים, דוגמת מוצרי טיפוח וקוסמטיקה, נעלי התעמלות, מגנים לטלפון החכם ועוד.
נוסף על כך, חשוב לציין כי עלות הפרסום באינסטגרם דומה לזו של פייסבוק, מכיוון שלמעשה הפרסום עצמו מתבצע בעזרת פייסבוק. המחיר עבור הפרסום נגבה בדרך כלל לכל 1,000 חשיפות.
להגדיל את מספר העוקבים באינסטגרם
אין זה מספיק לשלם לאינסטגרם תמורת חשיפה ופרסום. כדי לדאוג לכך שיעקבו אחריכם, חשוב לעבוד קצת מעבר. ראשית, לא מומלץ להסתפק בחיבור האינסטגרם לפייסבוק בלבד. ניתן לחבר את הפרופיל לרשתות חברתיות אחרות שבהן אתם פעילים או לאתר שלכם. שנית, תוכן טוב ואיכותי אינו מתפרסם מעצמו. אז זה הזמן להוציא את המצלמה האיכותית ולצלם את המוצרים שלכם, להעלות תמונות של לקוחות המרוצים מהשירות שלכם, לכתוב משפט שיווקי מושך מתחת לתמונה, להעניק טיפים קצרים ושימושיים לגולשים או לשתף סטטוסים של כתבות מובילות. שלישית, מומלץ להשתמש בהאשטאג (#) – אותו סימול מבית היוצר של האינסטגרם מאפשר לכם לקשר מילה או ביטוי שלם לפוסט שלכם, כך שברגע שהגולשים מקישים את הביטוי הם מגיעים אליכם. ולבסוף, בעת פרסום אינסטגרם פשוט תהיו אתם, ללא התחכמויות וללא ניסיונות שיווקיים מוגזמים. שתפו תמונות מהחיים הפרטיים של העסק שלכם. בדרך זו תיצרו הזדהות בקרב הגולשים, והם ירצו לדעת עליכם יותר.
קמפיינים באינסטגרם עושים רק עם המקצוענים
פתחתם משתמש באינסטגרם אבל אינכם פנויים לניהולו? אנו ב LeoSem נעשה הכול כדי לעזור לכם. הצוות שלנו מתמחה בפרסום באמצעות הכלים הדיגיטליים השונים ובכללם אינסטגרם, פייסבוק, גוגל ועוד.