בעידן המודרני של פרסום בפייסבוק כאשר החשיפה האורגנית של פוסטים רק הולכת וקטנה, הביקוש עבור קידום ממומן בפייסבוק רק הולך ועולה, האפשרויות עצמם רק גדלות ומשתפרות כך שלנו המפרסמים יש חשיבות רבה בבחירת הדרך הנכונה להצלחת הקמפיין בפייסבוק. חשוב להבין שההתייחסות לקידום ממומן היא למעשה לאופן עצמו בו מתבצע הפרסום בתשלום באמצעות פלטפורמת פרסום מסויימת,...
פרסום באינטרנט כיום מציע לנו שלל דרכים להציג את המוצר שלנו, אולי אחת המכריעות ביותר בעשור האחרון היא מדיית הצפייה המקוונת. קהל היעד שלנו עשה מהפך בשנים האחרונות – הוא הוריד את העיניים ממסך הטלוויזיה, והעביר אותם למסך המחשב! התוכן המקוון זמין מכל מקום על פי הלו"ז שלנו – אנחנו לא צריכים לחכות לתוכנית או...
פרסום בגוגל – זה עובד? אז יש אתר, מעוצב ויפה! יש תוכן, שיווקי ומכירתי! אבל מה הלאה? האם זה מספיק? התשובה היא כנראה שלא – פרסום אתר אינטרנט הוא שלב שצריכים לא לעבור לעולם. פרסום העסק/החברה חייב להתרחש בכל תקופות השנה – לפחות ברמה מינימלית להתחלה. כדי לראות תוצאות אמתיות בעלות פוטנציאל מהאתר – חייבים להפעיל אמצעי...
קידום ממומן בגוגל (קריאה על קידום ממומן בפייסבוק)היא אחת מהשיטות העיקריות כיום לפרסום באינטרנט.השיטה עובדת באמצעות תורה מאוד פשוטה, "תשלם רק כאשר מישהו מקליק" או באנגלית – Pay Per Click.השיטה מובהקת בשימוש בפרסום בגוגל ופייסבוק והיא מנחה את רוב הקמפיינים באינטרנט. אז כמה משלמים על קידום ממומן בגוגל? עניין התשלום הוא דינמי לחלוטין והוא תלוי תחום ומטרה.ישנם...