Site icon פרסום באינטרנט – לאוס מדיה ואינטראקטיב

פרסום ביוטיוב לעסקים

יוטיוב הוא כבר הרבה זמן הדבר החם הבא, כל עולם הפרסום באינטרנט גועש סביב נושא פרסום ביוטיוב.
ולמען האמת, בצדק! יוטיוב היום נחשב לאחת מזירות הפרסום הכי פופולריות בעולם – ולא רק למותגים כמו נייק ונספרסו.

פרסום ביוטיוב לעסקים בישראל

YouTube

יוטיוב ישראל הוא אתר ענק בפני עצמו ואנו נחשבים לאחת המדינות הפעילות במנוע החיפוש מספר 2 בעולם.
למעשה מדובר בפלטרפומה לתכנים ויזואלים, שמקנה למיליוני משתמשים אפשרות לצפות בכמות אדירה של תכנים ללא כל תשלום.

בגלל הייחוס לצפיית הגולש – ניתן לפרסם!
הגולש מחפש לצפות בתוכן, אם התוכן הפרסומי שלנו רלוונטי אליו – למה שלא נציג לו פרסומת טובה?
הרעיון הזה מביא את יוטיוב להיות אחר מכלי המיקוד הטובים.

כאשר אנו מדברים על אסטרטגיית הקמפיין בפרסום ביוטיוב, חשוב לזכור שמדובר בהתחלה בתנועה הרבה יותר מיתוגית ואנו לא מצפים לקבל המרות ישירות מלחיצה על סרטונים.
אבל, כאשר גולש צופה במודעת הסרטון שלנו, נוכל לצבוע אותו ולעקוב אחריו ברחבי האינטרנט – בפעם הבאה שיתעניין במוצר דומה, המותג שראה כבר זמן באינטרנט יהיה מועדף!

במדינת ישראל הפרסום ביוטיוב עדיין נחשב בחיתוליו מבחינת פתיחות, רוב העסקים עדיין מעדיפים ללכת בשיטות פרסום מסורתיות בטענות כמו:

למען האמת, את הכל כבר ניתן להפריח.
היום ניתן להפיק סרטונים איכותיים במחירים זולים – לא דרושות הפקות ענק בשביל מודעת וידאו טובה.
כל סוג שירות/מוצר יכול להופיע כיום ביוטיוב ולמשוך קהל לקוחות נוסף – אין איש מודרני שלא מבקר ביוטיוב באופן קבוע.

פרסום ביוטיוב לעסקים בחו"ל

דלג על מודעה

אז מעבר לים המשחק כבר הרבה יותר גדול, שם אימצו לחלוטין את הפרסום ביוטיוב.
בארה"ב הברית קשה לראות מותגי ענק בפרסומות יוטיוב, בדרך כלל נראה חנויות מקומיות ומבצעים אזוריים למשוך את המשתמשים.
אתרי חנות כבר השכילו ולמדו שחיזוק המותג האינטרנטי שלהם מהווה מקפצת מכירות ענקית ונהוג להשקיע כ-30% מתקציבי פרסום באינטרנט – לפרסום ביוטיוב.

הזירה הנפלאה הזאת שכוללת תוכן ויזואלי ונגיש מכל מקום בעולם מכתיבה חוקים חדשים לעולם הפרסום.
אנו לומדים על תכונות חדשות והתנהגויות חדשות שלא נצפו מעולם בפרסום ויזואלי במדיות כמו הטלוויזיה.

לראשונה יש לנו פידבק על החזרי הפרסום שלנו מפרסומות וידאו! הדבר היה נחשב בלתי נתפס עד לפני עשור.
הדבר יותר לנו יכולות פרסום מעבר לאוקיינוסים הגדולים ובכל מקום שיש יוטיוב בעולם (רובו).

עלויות פרסום ביוטיוב

החלק המעניין ביותר לבעל עסק או למנהל מותג – כמה כל זה עולה לי?
אז האמת שיוטיוב נחשב פתרון פרסום יחסית זול למקביליו באינטרנט.

קידום ממומן ביוטיוב עובד בשיטה של מודעה שמופיע לפני הצגת סרטון עם יכול דילוג לאחר 5 שניות.
אם הצופה לא דילג על המודעה והמשיך לראות 30 שניות לפחות או את כל המודעה – נחויב בתשלום יחסית זול שנע בסביבות ה-20 אגורות.
שיטה כזאת יכולה לייצר כוח חזק בעלויות יחסית נמוכות.

ומה בדבר הפקת וידאו? זה חלק שנחשב ליקר ביותר.
אבל היום, יש שלל פתרונות זולים להפקות מהירות וזולות – צילום סרטונים דרך הסמרמטפון והמרתם לסרטוני פרסום מדהימים.
חיפוש פשוט בגוגל יעלה מספר תוצאות מדהימות – חלקן כחול לבן.

מדידת תוצאות הפרסום ביוטיוב

כפי שאמרנו אנו לא מצפים להמרות ישירות מסרטונים – זה מצב אידאלי.
אחד המדדים החשובים לנו בפרסום ביוטיוב לעסקים הוא התדירות שבה הגולש נתקל במודעת וידאו שלנו ומספר הפעמים אשר באמת צפה בה.
מהצלבת נתונים כמו משך צפייה ותדירות צפייה נוכל להבין כמה השפענו על הגולש בפועל, ואפילו להמשיך את המסע מחוץ ליוטיוב ברחבי האינטרנט.

מדידה נוספת היא כמובן כמות הקליקים שהגיעו ממודעת וידאו והתנהגותם באתר לאחר מכן.
חשוב להבין שמדובר על הגעה לטווחים מאוד נרחבים שלא ניתן להגיע עם שום כלי אחר בפרסום באינטרנט כיום.

השימוש האינסופי וההתפתחות המהירה של הקהל ושל הכלי מאפשרת לנו, המפרסמים, לתת לעסקים כלים יותר טובים להגיע לקהלים חדשים ופוטנציאלים להגדלת ההכנסה מפרסום באינטרנט.
פנה אלינו לייעוץ מקצועי בנוגע לפרסום ביוטיוב לעסקים ואנו נדאג להפיק לך את הקמפיין המושלם עבורך.

Exit mobile version