העסקים הקטנים במדינת ישראל מהווים נתח שוק עצום! פרסום עסקים בישראל הוא סוג של אמנות.
כיום בישראל יש למעלה מ-50 אלף עסקים קטנים (5 עד 19 עובדים) נכון לשנת 2015.
התחרות גבוהה מאוד על הקהל הישראלי לעסקים קטנים ובשביל להתבלט מול המתחרים צריך לבצע פרסום באינטרנט עם אסטרטגיה פרסומית נכונה לעסק קטן.
עלויות פרסום באינטרנט לעסקים קטנים
הבעיה הגדולה ביותר, היא התקציב – לעסק קטן בדרך כלל לא יהיה תקציב פרסום של תאגיד.
אך מצד שני, גם הקהל מצומצם יותר בדרך כלל.
עלויות הפרסום תלויות בסוג העסק והתחרות בתחום, תמיד ניתן למצוא דרך נכונה לפרסום גם בתקציבים נמוכים יותר.
ההבנה של מה התקציב יעשה חשובה יותר.
בחירת תקופות פרסום לעסק קטן
לעסק קטן, מומלץ לבחור את הפיקים שלו בשנה בהתאם למגמתיות של הקהל ומועדים שקשורים לשירות/למוצר של העסק.
הבנה של מתי פרסום יכול להיות יעיל יותר בשנה יכולה לשנות פני עסק קטן.
תמיד חשוב להתייעץ עם מנהל הקמפיין ולהבין בעצם איפה המקומות הנכונים להיות בהם, ומתי זמן טוב להופיע.
מדידת תוצאות הפרסום של עסק קטן
חשוב תמיד למדוד את ההכנסה אל מול ההוצאה ועל בסיס זה לחשב את ההחזר מהוצאות הפרסום (ROI).
עם נתונים אלו, נבין האם בכלל הפרסום באינטרנט היה כדאי ואיך הוא תרם להתפתחות/רווחיות העסק הקטן.
מדידה צריכה להתבצע על פני תקופה (חודש/רבעון/חציון/שנתי) ולא על בסיס יומי/שבועי.
עסקים קטנים מצליחים יותר בפרסום מקומי
אחת האסטרטגיות הנכונות לעסקים קטנים הינו פרסום בצורה מקומית – פרסום במובייל.
הטריטוריה של העסק מאוד רלוונטית ויכולה לחסוך הרבה הוצאות פרסום שעסק קטן לא יכול לשאת.
באמצעות אפשרויות פרסום מתקדמות ניתן לגרום לגולש לנווט לעסק או להתקשר – ולייצר באז של עסק מקומי.
אנו בלאוס יודעים להוביל עסקים קטנים להצלחה בפרסום באינטרנט והגדלת רווחי הפרסום מהאינטרנט.
כמובן שיש עוד מגוון שיטות לקידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים שלא משתמשות בפרסום ממומן.
פנו אלינו עוד היום לקבלת הפתרון המושלם לפרסום באינטרנט לעסקים קטנים.