מגמתיות בעולם הרכב ניתנת לחיזור בצורה כמעט מדויקת!
רכב מהווה צרכים בסיסים של בן אדם, והחיפושים בהתאם.

החל ממוסך ועד למכירת רכב חדש, החיפושים מכילים יחסית תחרות פתוחה בגלל ששוק הרכב בארץ גדול מאוד.
בדרך כלל מדובר בחיפוש צורך מידי או בבירור פרטים לגבי מבצע עתידי שראה הגולש.

תאריכים חשובים במשך השנה לפרסום בתחום הרכב:

  • ינואר-פברואר – טיפולי חורף תקופתיים.
  • מרץ – הכנת הרכב לטסט/מבחן רישוי.
  • מאי-יוני – טיפולי קיץ תקופתיים.
  • נובמבר-דצמבר – תקופת רכישה של מכוניות חדשות.

מכיוון שיש המון ביקוש בתחום הרכבים בישראל קיים כל הזמן התעניינות מצד גולשים לשירותי תיקון, טיפול, השכרה ומכירה אשר שמחפשים את מבוקשם דרך האינטרנט ולכן בסגמנט של פרסום רכב נפח החיפושים גדול אך התחרות גם כן בהתאם גדולה יחסית.