עולם פרסום הקניות רחב ומגוון, מלא בטנרדים פנימיים ומסה יחסית גדולה של מחפשים בהשוואה לפרסום PPC בגוגל.
בעולם הקניות החכמה היא להציע מוצר אטרקטיבי יותר מהמתחרה: בין אם זה במחיר, באיכות, מיקום או כל פרמטר שיכול להטות את שיקולי הקנייה של הגולש ברגע נתון.

גולשי מדינת ישראל יותר ויותר נפתחים לרעיון של רכישה באינטרנט והאמינות לרעיון גדלה בשנים האחרונות.
שילוב של אתר חנות קורא לפעולה ומוצרים אטרקטיביים עם קמפיין פרסום מוצלח על בסיס המוצרים יכול להניב המון רווחים לעסקים שמתעסקים במכירה של מוצרים קמעונאים.

תאריכים חשובים במשך השנה למסע פרסום קניות בגוגל:

  • ינואר – תקופת חגים ומבצעים עולמית בחנויות האינטרנט.
  • פברואר – יום האהבה הבינלאומי, חנויות פרחים ושוקולדים.
  • מרץ – חג פורים, חנויות לבוש ואקססוריז.
  • אפריל – חג הפסח, חנויות לבית ובישול.
  • אוקטובר – ראש השנה וסוכות, חנויות לבית, אלקטרוניקה ובישול.
  • דצמבר – חג החנוכה, חנויות לבית,אלקטרוניקה ובישול.

חשוב להתאים את מסע הפרסום לאופי התקופה, בהתאם לחגים והמועדים הקיימים של קהל היעד!