עסקים מקומיים הם גולת הכותרת של פרסום באינטרנט.
הזירה האינטרנטית נותנת לעסק מקומי את הבמה בדיוק כמו לתאגיד.

עם עליית השימוש במכשירי המובייל בשנים האחרונות והאמון שנוצר בין המחפש לבין האינטרנט, העסקים המקומיים נהנים מגידול במכירות!
באמצעות שימוש במיקום פיזי של המחפש (GPS) ונתוני עבר – ניתן "לשדך" לגולש תוצאות מותאמות לו עם סיכויי רכישה גבוהים

תאריכים חשובים במשך השנה בהם חשוב לבצע פרסום עסק מקומי באינטרנט:

  • פברואר – יום האהבה הבינלאומי, חנויות פרחים, שוקולדים, תכשיטים ומתנות.
  • מרץ – חג פורים, מקומות בילוי.
  • אפריל – חג הפסח, חנויות לבית ובישול.
  • מאי – ליגת העל בכדורגל ובכדורסל. מסעדות, פאבים וברים.
  • אוקטובר – ראש השנה וסוכות, חנויות לבית, אלקטרוניקה ובישול.
  • דצמבר – חג החנוכה, חנויות לבית, אלקטרוניקה ובישול.

עסק לוקאלי שמעוניין לבלוט מעל המתחרים באזור שלו חייב לדאוג לפרסום עסק מקומי בגוגל אשר ימקם אותו על המפה לפי כולם, ניתן לעשות זאת בעזרת פרסום של מילות מפתח באזור מסויים של מחפשים או לחלופין לתעדף מילות המפתח המופיעות עם סיומת מקומית.