המודעות החדשות של גוגל כאן, החל מה-27/07/2016 הן רשמית חלק מגוגל AdWords. ובתאריך 26 לאוקטובר 2016 מודעות טקסט סטנדרטיות יוצאו משימוש.
אז מה חדש במודעות המורחבות?
מודעות הטקסט המורחבות צריכות להיות העתיד של המודעות, הן נוצרו מחשיבה על המפרסם ועל הגולש בעולם המשלב גם פרסום במובייל.
המודעות החדשות מאופיינות במידע רב יותר שניתן להציג במודעה – מכאן השם, מורחבות.
מודעות טקסט מורחבת מכילה:
- שתי כותרות בעלות 30 תווים לכל היותר.
- שדה תיאור בעל 80 תווים לכל היותר.
- שתי אפשרויות לנתיבי גלישה.
סתם להזכיר, מודעות טקסט רגילות הכילו כותרת אחת ו-2 שדות תיאור שבמובייל הפכה לכותרת ארוכה + שדה תיאור.
אז בעצם קיבלנו עוד הרבה אותיות להשתמש בהם! יכולת ההשפעה שלנו על המחפש גדלה.
המודעות החדשות עוזרות לפרסום בגוגל
על פי גוגל, המודעות החדשות מעלות בכ-20% CTR (שיעור קליקים) – נתון מדהים!
היכולת לזרוע מסר ארוך יותר באמצעות שתי כותרות מאפשר לפתות את המחפש וליצור רלוונטיות גבוהה יותר ברשת החיפוש.
המודעות החדשות בבדיקה יחסית זמן כבר בגוגל ואנחנו המפרסמים – כבר לא יכולנו לחכות.
על פי הנתונים שיש לנו, בהחלט נראה שהמודעות החדשות מייצרות שיעור הקלקה גבוה יותר במיקומים עליונים ומובייל בפרט!
אפשר כבר להגיד, מודעות הטקטס המורחבות הם עוד כלי פרסום בגוגל שעובד, ועובד מעולה.
אז איך מקבלים את המודעות החדשות
פונים אלינו לייעוץ – אנו כבר מכירים את המודעות לא מעט זמן ומתורגלים לעבוד איתן בצורה אופטימלית.
פנה אלינו לפתרונות פרסום בגוגל – אנחנו יודעים עליהם ראשונים!