רימרקטינג, או שיווק מחדש, הינו כלי למיצוי היעילות של פרסום באינטרנט ועובד על בסיס זיהוי המשתמש ויכולת התאמת תכנים פרסומיים על בסיס אתרים שביקר בהם בעבר.
במילים אחרות, ניתן לרדוף אחרי גולש שביקר בעבר באתר.

למה זה גדול? בדרך כלל גולשים מתלבטים בין כמה מתחרים עיקריים ומבלים בכמה אתרים שונים.
בעת קבלת ההחלטה הסופית – צפייה מתמדת במודעות פרסומיות בהחלט יכולים להשפיע על ההחלטה ולגרום לגולש ליצור מעורבות חוזרת (מכאן מגיע ה-re) עם האתר.

ניתן גם לבנות רשימות על בסיס התנהגויות שונות באתר ולהציע הצעות מחיר שונות אבל סוגי קהלים שונים או רמת פוטנציאל שונה.
רימרקטינג הוא כלי פרסום בגוגל שצריך ללוות כל קמפיין אחר – כל תנועה שנכנסת לאתר יכול להוות פוטנציאלית לעתיד.

רימרקטינג עובד ברשת המדיה (ברחבי האינטרנט ובאפליקציות) בעיקר אך כיום ניתן להפעיל על רשת החיפוש ולהשפיע גם על מחפשים.

אפשרויות מתקדמות מאפשרות לחדירה למרחב הגולש ולהזכיר לו על פריטים שהסתכל, פריטים שהוסיף לסל הקניות וכו'.. אפשרות כזאת נקראת רימרקטינג דינאמי והיא כיום נחשבת לשיטה המתקדמת ביותר.