פרסום בגוגל אדוורדס 

גוגל הוא מנוע החיפוש החזק בעולם, אין זה משנה אם יש לכם חנות ממתקים או מעבדה לתיקון מכשירים סלולריים, מרבית הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יאתרו את העסק שלכם באמצעות הקלדת מילות החיפוש הרלוונטיות בגוגל. לפיכך, אם אתם מעוניינים לקדם את העסק ולפנות לכמה שיותר אנשים, חשוב שתתאימו את האתר שלכם לדרישות של קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס.

מדוע כדאי לפרסם בגוגל כיום?

לפרסום בגוגל כמה יתרונות. ראשית, גוגל מאפשרת לשלוט במספר הלקוחות המגיעים לאתר העסק, בהתאם לקצב המתאים לבעל העסק. שנית, אצל גוגל לא מנצח בהכרח העסק הגדול והעמיד. גם עסק בינוני או קטן יכול לנצח, אם ישכיל לפרסם תוכן איכותי ומקורי באתר שלו ואם ידע לבצע בחכמה את אינדוקס הקישורים. כך שהעסק הראשון שיוצא בתוצאות החיפוש של גוגל, הוא לא תמיד העסק המוביל בשוק. שלישית, מנוע החיפוש גוגל מתפרס על תנועת חיפושים נרחבת וכוללת גם את החיפושים המקומיים. לפיכך, הסיכוי שגולשים רבים יגיעו לאתר העסק שלכם דרך גוגל הוא גדול. ולבסוף, קידום איכותי בגוגל דורש השקעה, אך היא משתלמת בסופו של דבר. באמצעות מילות חיפוש מתאימות שתשלבו במאמרים באופן טבעי וזורם, תוכלו להקפיץ את האתר שלכם בדירות של גוגל. כדי לשמור על מיקום גבוה כדאי לעקוב אחרי הדרישות המשתנות של גוגל לגבי מילות החיפוש ולשכתב את המאמרים בהתאם.

טכניקת פרסום בגוגל אדוורדס כיום:

כיום קיימת דרך עיקרית לפרסום הנקראת פרסום בגוגל אדוורדס (Google AdWords) – טכניקה זו מאפשרת קיום תשלום הוגן עבור קישורים ממומנים. תוכלו לסכם עם גוגל על מחיר מסוים ליום ומשלם רק במידה שהגולש הגיע לאתר שלכם בחיפוש ולחץ על הקישור. בנוסף, הפרסום ב-Google AdWords הוא מהיר ויעיל: המודעות מתפרסמות תוך זמן קצר, ואתם אלה שקובעים את מילות המפתח שיקושרו לאתר ויביאו את הלקוחות הרלוונטיים לכם. כמו כן, טכניקת פרסום זו מציע כלים שונים: תוכלו לקבוע את קהל היעד שלכם באמצעות הגדרת נתונים כמו גיל, אזור גיאוגרפי, שפה מסוימת או שעות פרסום שיוגדרו מראש. כלי נוסף הוא כלי מעקב וסטטיסטיקה שבאמצעותו תוכלו לעקוב אחר תנועת הגולשים.

מהי סוכנות מוסמכת גוגל פרטנרס ומדוע זה חשוב?

סוכנות פרסום בגוגל אדוורדס

סוכנות מוסמכת גוגל פרטנרס היא תכנית מיוחדת שהגתה גוגל לטובת סוכנויות הפרסום, העוסקים בשיווק הדיגיטלי ויועצים בתחום האינטרנט, כאשר המכנה המשותף להם הוא העובדה שיש להם חשבון של Google AdWords. לסוכנות זו מספר יתרונות. דבר ראשון, היא מאפשרת לכל אחד לקבל הסמכה על ידי מעבר בחינות, ומספקת מידע והדרכות מגוונות בנושאי שיווק ומקיימת אירועי חברה למי שנמנה עם הקהילה של גוגל פרטנרס. שנית, גוגל פרטנרס משתלמת לסוכנויות השונות כפי שהיא משתלמת ליחידים. הסוכנויות השותפות בה יכולות לקבל הכרה בהתמחויות שיווקיות ולשדרג את מקצועיותן. בנוסף, לאחר מעבר בחינות הסמכה יוכלו הסוכנויות לקבל תג של גוגל פרטנר שישדרג את ביצועיהן. באמצעות התג ניתן, למשל, לגייס לקוחות חדשים בקלות רבה יותר, תוך הופעה במנוע החיפוש של השותפים של גוגל. כמו כן, סוכנויות שיש להן סטטוס שותף עם גוגל יכולות לתקשר עמה באופן שוטף ולהתעדכן באירועים ובכנסים הקרובים.